نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فرصـت خوب برای یووه ، مانژو از بایرن می رود !

فرصـت خوب برای یووه ، مانژو از بایرن می رود !

ماریو مانژوکیچ مهاجم بایرن مونیخ که از مدت ها قبل مدنظر یوونتوس بود ، و مدیران بایرن با وجود علاقه یوونتوس به این بازیکن و مذاکرات با باشگاه آلمانی اعلام کرده بودند که او در بایرن خواهد ماند امروز رسما جدایی خود را از باواریایی ها اعلام کرد .

مانژوکیچ امروز در مورد جدایی از بایرن و آینده خود گفـت :

"بازی کردن در بایرن مونیخ حس فوق العاده ای بود و من دوران خوبی را در این تیم داشتم ، اما با وجود اینکه تا انتهای فصل هم خبری از جدایی من نبود اما اکنون تصمیم جدیدم جدایی از بایرن است "

" باید بگوییم سبک بازی که گواردیولا از من در بایرن می خواست مناسب من نبودم و من نمی توانستم در آن موفق باشم . در بازي رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادريد مطمئن شدم حتی با تلاش زیاد هم نمی توانم سبک و استایلی که گواردیولا از من می خواهد را پیاده کنم "

" من از کسی گله ندارم و از همه ممنون هستم . از مسئولین تیم که حرف های من را شنیدند و متوجه شدند که من واقعا شرایط ادامه همکاری را ندارم . همچنین از گواردیولا و هواداران بایرن . هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته ام ، ولی می دانم که باید بدنبال چیزی جدید و مناسب باشم "

گفتنی است که امروز مدیر برنامه های مانژوکیچ هم ضمن تایید جدایی او در مصاحبه ای کوتاه در مورد جدایی مهاجم 28 ساله بایرن گفت "بله ، من همه چیز را در این مورد تایید می کنم ، او بایرن را ترک می کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: